lørdag den 31. december 2016

2016 er ved at ebbe ud - Godt Nytår

Så er året 2016 ved at være gået og jeg vil byde velkommen til 2017. Der er sket end masse gode ting i 2016; Mads kom til verden, jeg har tabt en masse kilo, 30,5 for at være helt præcis, det har jeg gjort ved at lave en livsstilsændring. I foråret mistede drengene deres farfar til kræften, som efter at have været syg i et års tid måtte give op, men han sidder på en stjerne og holder øje med os sammen med farmor :)
Jeg har en masse projekter jeg skal have lavet i 2017 af scrap-ting og sager, som jeg kommer til at dele med jer. Hvad har i af projekter i 2017?
I aften skal vi være hjemme og lave god mad og hygge med ungerne og selvfølgelig skal vi jo også ud og fyre lidt krudt af med dem, men ikke noget vildt.
Jeg har fået lavet et layuot færdigt som jeg begyndte på for længe siden, jeg havde lige muligheden for at gøre det færdig i går imens Mads sov og de to store drenge var ude og besøg nogle af deres venner. Så der var lige lidt mor-tid - dejligt når det sker en gang i mellem.




Jeg har brugt denne skitse.
Tak fordi du læste med, og rigtig godt nytår, pas nu godt på dig selv og hinanden.
Mange tak for 2016, jeg håber i vil følge med i 2017 :)