torsdag den 4. maj 2017

Et fødselsdagskort og Nyt køkken/badværelse

Puha hvor har der været stille herinde alt for stille, men det kan jeg love jer for at det har der ikke været herhjemme ved mig, der er sket så meget. Vi har haft et stort projekt i gang, vi har fået lavet nyt køkken og badeværelse og vi er endelig blevet færdige. Det projekt har taget 10 uger. men det er blevet så godt, jeg nyder vores nye køkken og vores badeværelse. Her er der lidt billeder fra projekt "Nyt køkken".





Samtidig med at vi begyndte på at køkkenet, skulle jeg starte op på arbejde igen efter min barsel, så der har ikke været den store energi til at være kreativ, men jeg har dog fået lavet et fødselsdagskort til min mor da hun fyldte år i januar, så det skal i da ikke snydes for at se.






Nu håber jeg på at roen falder over mig igen, så jeg kan være lidt kreativ igen, jeg har nemlig en masse scrap-projekter i dette her år som jeg skal have lavet. Jeg har skrevet en lang liste som jeg skal have lavet, og jeg håber at bare jeg når over halvdelen af dem inden nytår, så er jeg tilfreds :)

Tak fordi du læste med
\\ Mette

Ingen kommentarer: