lørdag den 17. december 2016

17. December

Så blev det den 17. december, og KUN 7 dage til juleaften, er I ved at være klar til den 24.? Vi er ved at være klar og vi har bagt masser af småkager i sidste weekend. I mandags fik jeg købt de sidste julegaver og i dag har ungerne og manden hentet juletræet, så i morgen skal vi pynte det, uha jeg elsker julen :) Jeg mangler dog stadig at få pakket nogle af gaverne ind, men det når jeg nok. Nå, nok julesnak, jeg har fået lavet lidt kreativt her i løbet af efteråret som jeg bare ikke har fået vist Jer, men det får I æren af nu.

 

Dette er indbydelserne til Mads' barnedåb, lavet en gang i juli.


Dette er et rigtigt vinter-layout, vinteren er fra 2009, har dog først lavet det her i oktober. (undskyld billedet er ikke særlig godt)




Dette er et kort til min mormors mand som lige er blevet 80 år, det er lavet her i december.

Nu vil jeg smutte ind til min familie i stuen og rigtig lørdagshygge og få slappet lidt af.
Tak fordi du læste med, og rigtig god weekend.

Ingen kommentarer: