fredag den 25. april 2008

Første indlæg

Så fik jeg endelig oprettet en blog...

Jeg har netop fået øjnene op for scrapbooking og kort-kreation, så det vil hovedsagligt være det der kommer her på bloggen.
Herunder er et billede af et af mine første kort, det er lavet i løbet af denne uge.





Ja, jeg har så fundet ud af at der kræves en del værktøj, stempler og andre ting og sager når man skal scrappe, så derfor har jeg været på indkøb i udlandet (tak Internet :)), og købt lidt værktøj:


Penny Black stempler, både træ og transparente, og lidt papir.

Crop-A-Dile - Hul-tang med eyelets-presse og eyelets.



Quickutz-stanser med alfabetet, tal og lidt tegn.

2 kommentarer:

Peggy-Sue sagde ...

Way to go Mette:) så fik jeg sørme også lokket dig til dette her.. og snart for jeg sikkert en kommentar fra Morten om at jeg ikke skulle have introduceret dig for denne dejlige - men dyre - hobby:)

Jeg synes du er kommet rigtig godt fra start med de kort:)

Trine Emdal sagde ...

Hej Mette
Det ser da super godt ud her inde
er du glad for dit nye udstyr det er jeg meget
knus